pytanie do prawnika za darmo

2010-10-07 19:13
Dodane przez

Treść pytania

pytanie do prawnika za darmo

Udostępnij

Odpowiedz na pytanie

Witam !
Mam zapytanie :
-od kilkunastu lat ciazy na mnie obowiazek alimentacyjny , niestety place tylko 200 zlotych komornikowi chcac wykazywac chec splaty poniewaz alimenty ida z ZUS . Otoz teraz chcialbym kupic miszkanie na kredyt i nie wiem jak wyglada moja sytuacja ,czy wogole sie decydowac ? Z komornikiem tak sie umowilem , wiadomo on zawsze bedzie chcial wiecej , jednak gdy zobaczy ze kupilem mieszkanie czy moze w nie ingerowac , prosze mi poradzic co mam robic .
dziekuje i pozdrawiam

2014-04-06 10:35 seba PLUS MINUS Ocena: 1

Czy splata zony z mieszkania liczona jest na nas dwojga i dzieci

2014-03-26 06:06 Grzegorz PLUS MINUS Ocena: 1

Mam pytanie .Otóż były mąż nie płaci alimentów na córkę i od komornika dostałam dokumenty o nieściągalności z ojca .Pytanie jest następujące :czy mogęzałożyćsprawędziadkom o alimenty na ich wnuczkę?

2014-03-16 17:50 renata7532@wp.pl PLUS MINUS Ocena: 1

Witam! Mam bardzo duży problem. Mianowicie jestem matką 6-letniego Antosia. Ojciec dziecka przebywa w zakładzie karnym, jesteśmy w trakcie rozwodu. Babcia Antosia złożyła do Sądu wniosek o uregulowanie kontaktów z wnukiem. Na pierwszej sprawie podpisałam z nią ugodę i widywała się z wnukiem 2 razy w miesiącu po godzinie w tzw przyjaznym pokoju na terenie naszego urzędu gminy. Po kilku miesiącach babcia złożyła wniosek o poszerzenie kontaktów tak aby co wtorek i w I i III sobotę miesiąca mogła spotykać się z wnukiem u siebie w domu. Ja w tym samym czasie zlozyłam wniosek o to aby te widzenia odbywały się ale w miejscu zamieszkania moim i dziecka. Sąd wysłał nas na badania do psychologa. Babcia Antosia jest osobą bardzo zamożną zrobiła super wrażenie na psychologach i oczywiście przychylili się do jej wniosku z zastrzeżeniem że przez pierwszy miesiąc mam jeździć do teściowej razem z dzieckiem. Składałam apelację na wyrok sądu rejonowego jednak bez skutku. Teraz minął miesiąc widzeń, dziecko jak chodziło ze mną na widzenia bawiło się ładnie ale teraz Antoś płacze że nie chce sam jechać do babci, mam to nagrane, zaczęłam prywatnie chodzić z dzieckiem do psychologa bo bardzo przeżywa tą całą sytuacje, moczy się w nocy. Cały czas powtarza że babcia ma przyjechać do niego albo może jechać do babci jak ja pojadę. Nie wiem co robić, teściowa straszy mnie że będzie wnosić do sądu o utrudnianie jej kontaktu z wnukiem i nie zastosowanie się do wyroku. Poza tym mam problem ze znalezieniem pracy bo dziecko mam wozić do teściowej co wtorek na 15.30 i w soboty na 16! Nie mam nawet własnego samochodu i mam z tym duży problem! Antoś nie może też realizować swoich zajęć poza przedszkolnych! Wszystko mi się pokomplikowało! Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy tych widzeń nie jest za dużo? przecież za chwilę tata który wyjdzie też będzie chciał kontaktu z synem...

2014-03-11 19:48 nati49 PLUS MINUS Ocena: 1

jestem z mezem w seperacji sadoa czy w razie jego śmierci dostane jego pieniądze z pzu jeśli jestem upowazniona

2014-02-14 09:39 jastem z mezem w seperacji czy w razie jego smierci dostane jego pieniadze z pzu jesli jestem upowazniona PLUS MINUS Ocena: 2

konkubent idzie do więzienia czy mogę się starać by płacili mi na dzieci gdyż nie pracuję

2014-02-10 15:59 beata PLUS MINUS Ocena: 1

witam serdecznie mam pytanie od dziesieciu lat czekam na lokal zastempczy ale chce sie starac olokal socjalny jak mam napisac pismo jestem zy krakowa i gdzie napisac

2014-02-06 14:17 kasia25 PLUS MINUS Ocena: 2

jestem po rozwodzie dzieci sąd przyznał mi czyli matce w2014 chce wyjechac do Anglii z dziecmi były mąz nie ma sprzeciwu zgadza sie ,Czy mimo jego ustnej zgody musze miec jakis dokument ze sie zgadza?

2013-12-27 18:06 edziasob PLUS MINUS Ocena: 3

czy jak brat męza ma pokuj dozywotni a niejest włascicielem domu czy moze zameldowac dziecko na pobyt stały bez zgody i zadnego powiadomienia własciciela.

2013-12-27 16:50 ania PLUS MINUS Ocena: 2

witam co mam zrobić aby poslubić białorusinkę ja mieszkam w polsce a ona na białorusi.

2013-12-25 15:54 jacek6501 PLUS MINUS Ocena: 1

Witam serdecznie,chciałam zasięgnąć opinii..Czy mozna zwolnic czy nie przedłuzyc umowy pracownikowi jesli powodem jest jak to nazwała pani kierownik brak pokory pracownika?Czy za to ze pracownik wyraza swoje zdanie lub broni sie przed zarzutami moze zostac zwolniony?Jesli swoja pracę wykonuje prawidłowo/.

2013-09-11 17:11 marze7 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam, jeżeli w konkursie na dyrektora szkoly nikt z kandydatów nie wygra konkursu prezydent miasta może JEDEN raz powolac ta sama osobe na stanowisko dyrektora. czy to prawda? i jakie paragarfy o tym mowia?

2013-09-04 16:05 tomek PLUS MINUS Ocena: 1

jak długo się czeka na wypłate z ofe złożyłam już dokumenty

2013-08-22 15:19 wypłata z ofe PLUS MINUS Ocena: 1

urlop wychowawczy

2013-08-21 18:55 Łucja PLUS MINUS Ocena: 3

muj facet siedzi wiezieniu w zakładzie karnym warszawa białołęka i nie płaci alimetów na dziedzcko mi joanna warcholinska

2013-08-13 16:45 smerfetka PLUS MINUS Ocena: 4

otwozyłem firme ogulnobudowlano dostałem dotacie na zakup sprzentu i pracujie w terenie a z uzendu pracy chco mi go nkonrtolowac i niewiem musze to wszysrko przywiesc do domu

2013-08-02 16:42 sławek PLUS MINUS Ocena: 1

Witam! 24 maja 2013 roku otrzymalam rozwod obecnie jestem w 33 tygodniu ciazy z obecnym partnerem wiem tez ze jak dziecko sie urodzi to musze zalozyc sprawe o zaprzeczenie ojcostwa bo dziecko bedzie mialo nazwisko meza. Ale zastanawiam sie czy jakbym wziela teraz slub z obecnym partnerem czyli ojcem dziecka czy tez musze zalozyc sprawe o zaprzeczenie ojcostwa czy automatycznie to dziecko bedzie mialo nazwisko mojego obecnego meza? Pozdrawiam i z gory dziekuje :)

2013-07-14 22:06 Karolina0756@interia.pl PLUS MINUS Ocena: 3

Chciałabym prosić o pomoc. Moze zabrzmi to brutalnie . Dziewczynka ma 5 latek
.Moja siostra wielokrotnie była karana,co mozna sprawdzic , kilkanascie lat wczesniej porzuciała swojego syna ktorego wychowuje poprzednia babcia .
Narkotyki byly przyczyną oraz jej prostytucja .
Kilkanascie lat byla czynna narkomanką + na dodatek wrzucala nam do napojow czasem jakies pigołki pod nasza nieobecnosc co dawalo jej satysfakcje .Siostra dalej zyje bardzo chaotycznie nigdzie nie pracujac a jedyne jej utrzymanie to rodzice ktorzy ja utrzymują i tez nie daja juz rady przyjmowac co miesiac jej mezczyzn .
MOPS wystawia jej zwykle pozytywną opinię tzn, dziecko nie jest szczegolnie zaniedbane - to tyle co mogą urzędnicy zobaczyć.

Ja bywajac u mamy jestem przerazona jak dziecko jest wystraszone , zalęknione .
Siostra potrafi odgrywac sceny przy Paniach z Mopsu oraz przy Policji ktora wzywa czasem bezpodstawnie .

Potrafi krzyczec wyzywac swoja 5 letnia coreczke tym samym dziecko jest nic nie winne wiec Prosze o opinie psychologa .
Ja nie mogę się z nią często kontaktować osobiście poniewaz nasz kontakt zle wplywa na wszystko (wyjasnie by bylo jasne wrzucala mojemu mezowi narkotyki jakies na sex do napojow serduszka ale zorientowalam sie szybko, chciala zniszczyc moje malzenstwo to przykre . ) i tym samym prosze o rozptrzenie tej sprawy .
Zazwyczaj jak odwiedzam moja chrzesnice co miesiac widuje innych mezczyzn ktorych siostra zmienia, jak rekawiczki a dla malej %letniej dziewczynki mama jest najwazniejsza . Sa to mezczyzni ktorzy maja swoje rodziny i po 3-4 dzieciaczkow , . z pewnoscia nie jest to atmosfera dla malego dziecka .
Siostra wielokrotnie szantazowala mnie na rozne sposoby ale nie mozna dluzej czekac ze wzgledu na dziecko.
Moja siostrę znam zbyt dobrze , zeby wiedziec ze nigdy sie nie zmieni .
Uwazam ze to ostatni moment na zmiane tej sytuacji , nie chce jej odebrac dziecka ale bardzo mi jest zal malutkiej Wiktori ktora nic nie jest winna i niczemu bo niedlugo moze byc juz za pozno .

SWiadkow moge podac o ile sie zgodza poswiadczyc i tych ktorzy sprzedawali jej narkotyki i tych ktorzy byli jej sponsorami i tych ktorych Ona teraz wykorzystuje nawet nie wiem po co rozbija te rodziny ! tych Panow pewno zony poswiadczą . Czy to jest jakas choroba ? moze psycholog musi sie tym zajac . Ale Co z dzieckiem ? niewinna dziewczynka piecioletnia placze o mame . Prosze o pomoc

2013-07-01 00:09 ToJa PLUS MINUS Ocena: 0

moj tata niezyje od zeszlego roku nigdy nie utrzymywalam z nim kotaktu dowiedzialam sie ze ma dzialke 6000m ale rowniez dlgi alimentacyjne i hipoteke zaciagnietom na ponad 100ty i mam 3 jeszcze rodzenstwa sprawy spadkowej nie bylo co mam zrobic czy warto walczyc o dzialk

2013-06-25 10:08 kasia PLUS MINUS Ocena: 2

jakie pytanie

2013-06-25 10:03 kasiulka PLUS MINUS Ocena: 2
Strona: 1 2 3 4 5 następna »