www.rozmowywtoku.onet.pl odcinki

2010-10-16 05:44
Dodane przez

Treść pytania

www.rozmowywtoku.onet.pl odcinki

Udostępnij

Odpowiedz na pytanie

witam,interesuje mnie odcinek,a w szczególności ćwiczenia dla mam,które chcą zadbać o kondycję po ciąży.mój problem to dobranie odpowiednich ćwiczeń na brzuch po cesarce.proszę o pomoc.dziękuję i pozdrawiam całą redakcję.magda

2012-03-07 23:13 PLUS MINUS Ocena: 3

witam serdecznie ogladam dosc czesto pani odcinki niektore naprawde sa szokujace i zarazem ciekawe dzis wlasnie byl na temat otylosci mam rowniez ten sam problem mam ponad 25 kilo nadwagi moja nadwaga pojawila sie po operacji tarczycy stosowalam rozne diety i zadnych nie mam efektow bardzo prosze o poddpowiedz jak moge sie uporac z moja nadwaga-pozdrawiam elzbieta

2012-01-23 17:05 PLUS MINUS Ocena: 3

Dzień dobry mam 1.76 cm. wzrostu i ważę 83kg. ile powinnam schudnąć .Pozdrawiam i dziękuję.

2012-01-11 16:55 PLUS MINUS Ocena: 2

wzcorjsze z dnia 06.10.2011

2011-10-07 12:30 PLUS MINUS Ocena: 1

syndrom ottella
Witam.
Pani Ewo.
Ostatni program uświadomił mi iż moja żona (71 l.) (ja 67 l.)
jest ciężko chora j.w. ja już nie wytrzymuję to trwa ponad 10lat.
"ZDRADZAM" i "zdradzałem" ją z każdą a dowód zdjęcie moje z koleżanką, mojej siostry na urlopie u rodziny (matki mojej).
Zdjęcie stoimy obok siebie a właściwie idąc do domu.
Innych urojeń nie sposób opisać ,książka. Mam mocną psychikę (b.spadochroniarz) lecz nie wytrzymujemy ja i zamieszkałe razem dwie moje córki (42 l i 40 l) z wyższym wykształceniem.
Przeczytałem po programie sporo lecz co dalej próby kilka lat u psychologa skończyły się "że chcemy ją do wariatkowa" posłać.
Nie pije (nie piłem) nie palę teraz już nic na pe..przykre lecz prawdziwe.
Jest mi lżej jak to napisałem ale mało.
Pozdrawiam Zygfryd Ok.

2011-05-03 16:57 PLUS MINUS Ocena: 1

syndrom ottella
Witam.
Pani Ewo.
Ostatni program uświadomił mi iż moja żona (71 l.) (ja 67 l.)
jest ciężko chora j.w. ja już nie wytrzymuję to trwa ponad 10lat.
"ZDRADZAM" i "zdradzałem" ją z każdą a dowód zdjęcie moje z koleżanką, mojej siostry na urlopie u rodziny (matki mojej).
Zdjęcie stoimy obok siebie a właściwie idąc do domu.
Innych urojeń nie sposób opisać ,książka. Mam mocną psychikę (b.spadochroniarz) lecz nie wytrzymujemy ja i zamieszkałe razem dwie moje córki (42 l i 40 l) z wyższym wykształceniem.
Przeczytałem po programie sporo lecz co dalej próby kilka lat u psychologa skończyły się "że chcemy ją do wariatkowa" posłać.
Nie pije (nie piłem) nie palę teraz już nic na pe..przykre lecz prawdziwe.
Jest mi lżej jak to napisałem ale mało.
Pozdrawiam Zygfryd Ok.

2011-05-03 16:56 PLUS MINUS Ocena: 1

ja mam taki problem

2011-03-30 18:45 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam. Mam na imię Beata.Chciałabym do pani napisać.Czy mogę prosić o adres mejla? Dla mnie jest to bardzo ważne.

2011-03-09 11:23 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam. Mam na imię Beata.Chciałabym do pani napisać.Czy mogę prosić o adres mejla? Dla mnie jest to bardzo ważne.

2011-03-09 11:20 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam cię Ewo mam 28 lat mam syna 3letniego i nie wiem jak mam się pozbyć brzuch który jest paskudny mam są roztempy itp; jaką dietę i ćwiczenia robić aby dość do formy??. waga 46, 145cn wzrostu.Proszę o rade i szybki odp. Pozdrawiam CIEPLUTKO.Kamila

2011-03-02 17:19 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam panią Ewę...mam na imię Daria i mam problem z chłopakami z klasy i ogulnie...ci chłopcy z mojej klasy przezywają mnie ze jestem:obslizgła,ze odgapiam od wszystkich,i takie tam juz ich nie pamiętam...a z tymi ogulnie to masakra!!!wogule mój chłopak ma na imię Paweł!!!a ja jesem w ciązy i powiedziałam mu ze jestem w ciązy,i on powiedział ze nie chce juz ze mną byc z powodu ze jestem w ciąży...

2011-02-24 17:25 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam. Mam na imię Diana. Chciałabym się z panią skontaktować. Czy mogę prosić o adres email? To ważne. Z góry dziękuję.

2011-02-24 14:49 PLUS MINUS Ocena: 0

psy

2011-02-23 16:49 PLUS MINUS Ocena: 1

WITAM PANI EWO MAM PROBLEM JUZ OD 4LAT I NIEWIEM JAK Z TYM WALCZYC MAM LEKI BOJE SIE JEZDZI SAMOCHDEM WYCHODZIC MIEDZY LUDZI MAM DOSYC TAKIEGO ZYCIA WSZEDZIE GDZIE JADE CZY CHODZE MUSZE ISC Z OSOBA TOWARZYSZACA MECZY MNIE TO CHCE BYC SAMODZIELNA JESTEM MEZATKA MAM DWOJE WSPANIALYCH DZIECI CORKE 6LAT I SYNKA 2MIESIACE DO SZCZESCIA BRAKUJE MI TYLKO ZEBY POZBYC SIE TEJ CHOROBY MOZE ZNA PANI JAKIEGOS DOBREGO SPECJALISTE KTORY MOGL BY MI POMOC.Z GORY DZIEKUJE I POZDRAWIAM

2011-02-10 18:41 PLUS MINUS Ocena: 0

WITAM PANI EWO MAM PROBLEM JUZ OD 4LAT I NIEWIEM JAK Z TYM WALCZYC MAM LEKI BOJE SIE JEZDZI SAMOCHDEM WYCHODZIC MIEDZY LUDZI MAM DOSYC TAKIEGO ZYCIA WSZEDZIE GDZIE JADE CZY CHODZE MUSZE ISC Z OSOBA TOWARZYSZACA MECZY MNIE TO CHCE BYC SAMODZIELNA JESTEM MEZATKA MAM DWOJE WSPANIALYCH DZIECI CORKE 6LAT I SYNKA 2MIESIACE DO SZCZESCIA BRAKUJE MI TYLKO ZEBY POZBYC SIE TEJ CHOROBY MOZE ZNA PANI JAKIEGOS DOBREGO SPECJALISTE KTORY MOGL BY MI POMOC.Z GORY DZIEKUJE I POZDRAWIAM

2011-02-10 18:39 PLUS MINUS Ocena: 0

Witam pani Ewo długo myślałam nattym czy napisać do pani mam pytanko chcę prosić o namiary na dobrego lekarza ginekologa byłam dwa razy w ciąży a poroniłam nie jestem pewna czy mój lekarz mnie dobrze leczy staramy się już rok czasu a on mówi trzeba czekać ale jak długo przepisał mi tabletki Duphaston mam brać dwa razy dzienie prosze o pomoc czekam pozdrawiam Renata

2011-02-04 18:03 PLUS MINUS Ocena: 0

gdzie są poradnie zaburzeń odżywiania

2011-01-25 17:29 PLUS MINUS Ocena: 0

Dzień bobry pani Ewo .
Z przyczyn odemnie nie zależnych bardzo rzadko oglądam telewizję a "Rozmoy w toku " jeszcze mniej,więc nie wiem czy był poruszany temat guza mózgu i związane z tym komisje lekarskie.W 2003 we wrześniu przeszłam usunięcie (,Dzięki Bogu ),całego guza ,który był ulokowany w dość trudno dostępnym miejscu a mianowicie w kącie mózgowo-móżdżkowym (niewiem czy piszę prawidowo ale tak określił to miejsce neurochirurg ze szpitala Górniczego w Sosnowcu).W czasie gdy odbywała się moja operacja ,trwająca około 10 godzin ,moja córka miała 5 i półmiesiąca ,urodziłam ją pomimo tego żewiedziałam żemoże to być ostatnia rzecz którą będę mogła po sobie wrazie czego pozostawić po sobie.Jak już napisaam dzś moja córka ma prawie 8 lat i jest wspaniala a ja czuję się dobrze na ile można w mojej sytuacji .Po operacji przez 4 lata byłam na rencie ,w 2008 r. została mi ona odebrana ale nie oto chodzi ,chodzi mi o potratowaniu mnie przez lekrza orzecznika pana Tomasza Zyss .Powiedział mi że to niebył guz głowy i abym ludziom głupot nie wciskała bo to że mi " coś tam wyrosło to wycieli a to że trochę uczkneli nerwu słuchowego to nie bo to wypadek przy pracy " i abym nie udawała że głuchoty na prawe ucho bo to kłamstwo .Według niego to niebył rak bo "co innego gdyby to był rak narządów rodnych lub piersi to co innego a nie taki guz ".Po tej komisji poczułam się jak wyrzutek który ośmielił się przyjść do pana Zyssa i chcieć od niego pieniędzy .Nie piszę tego jak byłam potaktowana i jak jestem traktowana przez innych ludzi do dziś ,tylko chciałabym aby mogła pani pana Zyssa zaprosić do swojego programu aby ypowiedział się na temat co według niego jest rakiem a co nie .Chcę dodać tylko że pan Zyss jest psychiatrą w Kraowie na ul.Kopernika

2011-01-24 14:17 PLUS MINUS Ocena: 0

WITAM P.EWO CO MUSZĘ ZROBIĆ ŻEBY UWOLNIĆ SIĘ OD BYŁEGO EX,WYDZWANIA DO MNIE PISZE SMSY,OBCZERNIA MNIE WŚRÓD MOJEJ RODZINY I ZNAJOMYCH PROSZE O POMOC POZDRAWIAM ANNA

2011-01-05 16:51 PLUS MINUS Ocena: 0

jak schudnac bez glodzenia sie? Mam 41 lat

2010-11-25 16:56 PLUS MINUS Ocena: 1
Strona: 1 2 następna »